Assassins Creed Liberation HD | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز و اکشن Assassins Creed Liberation HD برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۲/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: PS3
نوع بازی: اکشن
پسوند فایل: pkg
زبان بازی: ENG
سیستم عامل: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ID بازی: NPEB01386
حجم بازی: ۲٫۰۶ GB
ریلیز: Fugazi

اطلاعات بازی :

بازی Assassin's Credd Liberetion HDدر سال ۲۰۱۲ بر روی کنسول دستی قدرتمند سونی یعنی PSVITA به صورت انحصاری منتشر شد و بازی خوبی نیز از آب درآمد.می توان گفت تنها این نسخه از بازی های Assassin's دارای شخصیت زن می باشد که می توان آن را انحصاری بودن این نسخه دانست که ابتدا برای PS vIta منتشر شده بود. حال کمپانی یوبی سافت این عنوان را به صورت HD برای ps3  بازسازی کرده است. این بازی در زمانی است که حکومت لوئیزیانا به دست فرانسوی ها افتاده واسپانیایی هادرتلاش گرفتن آن هستند. شخصیت اصلی بازی شخصی به نام آولین یک زن دورگه فرانسوی آفریقایی است این دختر آفریقایی  فرانسوی دربرابر بی عدالتی وحفاظت مرم میجنگد ومی توان گفت دلیل اصلی وی مبارزه با برده داری است.  گرافیک نسخه HD این بازی بسیار نزدیک به AC IIIمی باشد و  مدل های کاراکتر ها بازسازی شده اند و دوباره روی تمام نورپردازی ها کار شده است و صدا ها ، هوش مصنوعی و انیمیشن های صورت به صورت کلی بهبود یافته اند. همچنین ۱۵ مرحله ی جدید به بازی اضافه گردیده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Assassins Creed Liberation HD | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر سازی: XBLA
زبان بازی:  ENG 
حجم بازی: ۱٫۶۳ GB

اطلاعات بازی :

بازی Assassin's Credd Liberetion HDدر سال ۲۰۱۲ بر روی کنسول دستی قدرتمند سونی یعنی PSVITA به صورت انحصاری منتشر شد و بازی خوبی نیز از آب درآمد.می توان گفت تنها این نسخه از بازی های Assassin's دارای شخصیت زن می باشد که می توان آن را انحصاری بودن این نسخه دانست که ابتدا برای PS vIta منتشر شده بود. حال کمپانی یوبی سافت این عنوان را به صورت HD برای xbox 360  بازسازی کرده است. این بازی در زمانی است که حکومت لوئیزیانا به دست فرانسوی ها افتاده واسپانیایی هادرتلاش گرفتن آن هستند. شخصیت اصلی بازی شخصی به نام آولین یک زن دورگه فرانسوی آفریقایی است این دختر آفریقایی  فرانسوی دربرابر بی عدالتی وحفاظت مرم میجنگد ومی توان گفت دلیل اصلی وی مبارزه با برده داری است.  گرافیک نسخه HD این بازی بسیار نزدیک به AC IIIمی باشد و  مدل های کاراکتر ها بازسازی شده اند و دوباره روی تمام نورپردازی ها کار شده است و صدا ها ، هوش مصنوعی و انیمیشن های صورت به صورت کلی بهبود یافته اند. همچنین ۱۵ مرحله ی جدید به بازی اضافه گردیده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Cut the Rope v2.0.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cut the Rope v2.0.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و فکری Cut the Rope v2.0.0 برای اندروید

سبک بازی : arcade

ورژن بازی : ۲٫۰٫۰

زبان اصلی بازی: JPN 

سیستم عامل مجری:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم بازی: ۲۷ MB

اطلاعات بازی :

بالاخره انتظار ها به پابان رسید و قسمت دوم بازی بسیار محبوب CUT THE ROPE برای اندروید منتشر شده است . این بازی ابتدا بر روی سیستم عامل های  iOSکه مخصوص شرکت اپل می باشد منتشر شد و پس از مدتی نه چندان طولانی برای اندروید منتشر شد . متاسفانه باید گفت یکی از ایراد های اصلی این نسخه وجود زبان چینی به عنوان زبان اصلی بازی است . همچنین مورد نا امید کننده دیگر آن است که شما توان تغیر زبان بازی به انگلیسی را ندارید ! در این بازی شما هدایت موجود بسیار با مزه ای بنام اوم نوم را به عهده دارید و باید سعی کنید طناب ها را به شکلی ببرید که آبنبات ها در دهان او بیفتد ! از ویژگی های جدید نسخه دوم میتوان به امکان جا به جا شدن اوم نوم از جایش نام برد! در کل میتوان این عنوان را بهترین سری بازی های محبوب cut the rope نامید . گیم پلی بازی بسیار روان شده و میتواند شما را ساعت ها سرجایتان میخکوب کند . 

خلاصه ی داستان این است که شما باید یک آبنبات را به دهان یک بچه دایناسور بیندازیر تا به مرحله ی بعدی راه پیدا کنید البته در راه باید آب نبات شما به ستاره های موجود در راه نیز بخورد

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Beautiful Games HD Wallpapers | تاپ 2 دانلود

دانلود والپیپر های بسیار زیبا با کیفیت بالا  با موضوع بازی Beautiful Games HD Wallpapers – شماره ۴

شماره : ۴

تعداد : ۴۵

موضوع والپیپر : بازی

رزولوشن والپیپر : ۱۹۲۰×۱۲۰۰

کیفیت والپیپر : HD

فرمت والپیپر : JPG

حجم والپیپر: ۶۷ MB

اطلاعات مروبط به این مجموعه :

امروز و در این ساعت مجموعه ای دیگر از سری مجموعه های عکس با موضوع بازی تحت عنوان Beautiful Games HD Wallpapers را برایتان آماده کرده ایم . این مجموعه شامل ۴۵ تصویر با کیفیت  بالا و مناسب برای تصویر پس زمینه ی  کامپیوتر است . اگر از طرفدارای بازی های کامپیوتری هستید این مجموعه را از دست ندهید . کیفیت این تصاویر به صورت HD و با رزولوشن بالا برای شما علاقه مندان آماده شده است .
برای دانلود و مشاهده سایر اطلاعات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Assassins Creed Liberation HD | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه های کم حجم بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: PC
نوع بازی: اکشن
زبان بازی: ENG  
حجم بازی: ۲٫۵۴ GB

اطلاعات بازی :

بازی Assassin's Credd Liberetion HDدر سال ۲۰۱۲ بر روی کنسول دستی قدرتمند سونی یعنی PSVITA به صورت انحصاری منتشر شد و بازی خوبی نیز از آب درآمد.می توان گفت تنها این نسخه از بازی های Assassin's دارای شخصیت زن می باشد که می توان آن را انحصاری بودن این نسخه دانست که ابتدا برای PS vIta منتشر شده بود. حال کمپانی یوبی سافت این عنوان را به صورت HD برای PC بازسازی کرده است. این بازی در زمانی است که حکومت لوئیزیانا به دست فرانسوی ها افتاده واسپانیایی هادرتلاش گرفتن آن هستند. شخصیت اصلی بازی شخصی به نام آولین یک زن دورگه فرانسوی آفریقایی است این دختر آفریقایی  فرانسوی دربرابر بی عدالتی وحفاظت مرم میجنگد ومی توان گفت دلیل اصلی وی مبارزه با برده داری است.  گرافیک نسخه HD این بازی بسیار نزدیک به AC IIIمی باشد و  مدل های کاراکتر ها بازسازی شده اند و دوباره روی تمام نورپردازی ها کار شده است و صدا ها ، هوش مصنوعی و انیمیشن های صورت به صورت کلی بهبود یافته اند. همچنین ۱۵ مرحله ی جدید به بازی اضافه گردیده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

The Haunted Hells Reach | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و اکشن The Haunted Hells Reach برای PC

| دانلود نسخه کامل iNLAWS با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: PC
نوع بازی: اکشن
زبان بازی: ENG  
حجم بازی: ۱٫۹۴ GB

اطلاعات بازی :

The Haunted Hells Reach یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک اکشن و ترسناک است که شباهت بسیار زیادی به بازی معروف Dead Island می باشد که اکثر شما با آن آشنا هستید و  توسط Valusoft منتشر شده است. تاریخ رویدادهای بازی مربوط به آینده ای نزدیک می باشد. شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. در این بازی به نبرد با شیطان و مردمانی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند خواهید رفت. بازی دارای ۴ کاراکتر اصلی با خصوصیات متفاوت می باشد که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.در این قسمت می توان گفت این بازی شباهت زیادی به بازی Resident Evil 6 دارد .انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Windows 7 Ultimate Sp1 January 2014 | تاپ 2 دانلود

دانلود  سیستم عامل بسیار زیبا و محبوب ویندوز ۷ Windows 7 Ultimate Sp1 January 2014 x86-x64

ویندوز ۷ تحولی بود بر کلیه ویندوز های منتشر شده که باعث شد مایکروسافت به شدت محبوب شود  و درامد چندین برابری نسبت به زمان قبل از انتشار ویندوز 7 کسب کند . بعد از ویندوز XP و ویندوز ویستا که بسیاری را شاکی کرده بود و همه نا راضی بودند ، مایکروسافت با انتشار ویندوز ۷ توانست دوباره کاربران را به سمت خود جمع کند  و بازار را برای بار دیگر همانند زمانی که ویندوز منتشر شده بود ، در دست بگیرد . تغییر ظاهری که در ویندوز ویستا انجام شده به دل بسیاری نشست ولی عدم کارایی و بهینه بودن این ویندوز مانع از استفاده کاربران از این ویندوز شد . اما مایکروسافت با انتشار ویندوز بعدی خود یعنی ۷ توانست علاوه بر زیبا کردن بیشتر ویندوز ، امکاناتی بی نظیر و بسیار کاربردی را در ویندوز خود جای دهد و ویندوزی زیبا ، بهینه و سریع در اختیار کاربران خود قرار دهد . همچنان با وجود انتشار نسخه های ۸ و ۸٫۱ از ویندوز همچنان کاربران بسیاری از ویندوز ۷ استفاده می کنند و حاظر به کوچ به ویندوز جدید مایکروسافت نیستند .

برای دانلود و مشاهده سایر اطلاعات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

The Walking Dead Complete First Season v1.0.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Walking Dead Complete First Season v1.0.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بازی بسیار زیبا و ترسناک The Walking Dead Complete First Season v1.0.0 برای اندروید

|قابل اجرا فقط بر روی سی پی یو های adreno 320 , 330|

سبک بازی : فکری

ورژن بازی :۱٫۰٫۰

زبان بازی: ENG 

سیستم عامل اجرا کننده ی بازی:  برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم بازی : ۱٫۱ GB

اطلاعات بازی :

بازی The Walking Dead یکی از بهترین و زیبا ترین بازی هایی است که برای کامپیوتر ها و کنسول های بازی خانگی و اخیرا در کنسول های دستی تولید و منتشر شده است.و امروز می توانیم به خوبی مشاهده کنیم که این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز برای موبایل های اندرویدی نیز تولید شده است . این بازی توانست موفقیت های بسیار بزرگی را در سال تولیدشبرای تیم سازنده بهمراه داشته باشد . مهم ترین جایزه این عنوان کسب عنوان بهترین بازی سال است . تیم سازنده پس از مشاهده موفقیت بسیار بالای بازی تصمیم به ساختن آن برای اسمارت فون ها کردند . این بازی در سبک کلیک و اشاره میباشد . میتوان گفت گیم پلی بسیار روان در کنار گرافیک بسیار خوب بازی یکی از نقاط قوت این بازی هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

TOP2DOWNLOAD2

دانلود بازی The Walking Dead Complete First Season v1.0.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی زیبا و اکشن Prince of Persia Classic v2.1 برای اندروید

نوع بازی : دوبعدی و جنگی

ورژن بازی :۲٫۱

زبان بازی: ENG 

سیستم عامل اجرا کننده ی بازی:  برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم بازی : ۲۲۳ MB

اطلاعات بازی :

در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز و زیبا شما در نقش یک شاهزاده بسیار شجاعایرانی هستید که برای نجات جان پرنسسی دست به نبر و مبارزه میزند . در بازی شما باید مسیر های  طولانی پر از محافظان و سربازان و تله ها را رد کنید تا بتوانید پرنسس را نجات دهید . همچنین میتوان گفت سختی بازی بالاست و باید ساعت ها تلاش کنید تلاش کنید و تلاش کنید  تا بتوانید به او برسید و نجاتش بدهید .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Driver San Francisco | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Driver San Francisco برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۸/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع دیسک: بلوری کامل
زبان بازی: ENG
سیستم عامل مورد نیاز اجرای بازی: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ID بازی: BLES00891
حجم بازی: ۸٫۰۱ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی Driver San Francisco پنجمین نسخه از سری Driver می باشد البته این را باید در نظر گرفت که این نسخه از سبک دو نسخه ی قبل پیروی نکرده است و به سبک گذشته ی خود بازگشته است اینبار Ubi با استدیوی Ubisoft Reflections دست به دست هم داده اند تا با تحول دیگری در این سری، عنوانی جدید و منحصر به فرد را برای هواداران این سری به ارمغان بیاورند. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driv3r شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او می زند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب در سطح شهر می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Fable Anniversary | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Fable Anniversary برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع دیسک: دی وی دی کامل
تصویر سازی: (ISO (XGD3
زبان بازی:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم بازی: ۷٫۴۹ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی Fable Anniversary نسخه بازسازی شده عنوان Fable: The Lost Chapters می باشد که به تازگی توسط کمپانی Microsoftبرای کنسول های XBOX360 منتشر شده است. Fable اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای کنسول XBOX وارد بازار های جهان شد و توانست لقب یکی از بهترین بازیهای RPG تاریخ را به خود اختصاص دهد. قهرمانان معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قهرمان هایی هستند که از همان زمان تولد قهرمان به دنیا می آیند و دسته دوم قهرمان هایی هستند که طی مرور زمان به یک قهرمان تبدیل می شوند. قهرمان بازی Fable هم جزو همین دسته دوم می باشد. البته انتظار نداشته باشید که هر کاری خواستید بکنید و آخر سر هم به یک قهرمان تبدیل شوید. تمامی اعمال شما در طول بازی در شکل گیری شخصیت شما نقش دارند. درست مانند کودکی که باید تربیت شود کاراکتر شما هم باید به خوبی توسط خود شما تربیت شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

 

Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی بسیا زیبا و خاطره انگیز Counter-Strike 1.6 نسخه معمولی و WaRzOnE برای PC+آموزش

Counter-Strike یکی از قدیمترین بازی های جنگی و البته ماندگار ترین آنها است که توسط Valve منتشر شد . با وجود این که مدت ها از انتشار این بازی می گذرد اما همچنان این بازی یکی از بازی های پر طرفدار می باشد و گیمر ها  در سراسر دنیا به وقت گذرانی با آن می پردازند . اگر به گیم نت ها رفته باشید دیده اید که بازی کنان بسیاری در حال بازی کردن به صورت شبکه هستند و از عبارات مختلفی برای صحبت با یکدیگر استفاده می کنند . کلماتی مانند کاور ، گرند ، سموک و … . تمامی این کلمات مربوط به تجهیزات و حرکات مربوط به بازی است که در دنیای واقعی توسط پلیس ها و نظامی ها مورد استفاده برای ارتباط برقرا کردن قرار میگیرد . جالب است بدانید که اطلاعات مربوط به اسلحه ها در این بازی کاملا واقعی هستند . اطلاعاتی نظیر قیمت ، قدرت ، تعداد تیر ، هزینه تیر های مخلف و … . محیط این بازی بسیار شبیه به محیط واقعی است و شما را به عنوان یکی از ۲ تیم کانتر تروریست و تروریست قرار می دهد که با توجه به تیم خود باید به مقابله با تیم مقابل بپردازید . به عنوان مثال تیم تروریست که ترور نیز خطاب می شود وظیفه بمب گذاری و انفجار آن را در مدت زمان مشخص و یا کشتن تمامی افراد کانتر تروریست یا سی تی را دارند و در مقابل تیم کانتر تروریست وظیفه حفاظت از ۲ مکان خاص برای بمب گذاری و یا کشتن تمامی افراد تیم مقابل را به عهده دارند . این بازی در حال حاظر یکی از پر طرفدار ترین بازی های آنلاین بین کاربران ایرانی و جهانی است .

برای دانلود  و مشاهده آموزش بازی آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب